Hindistan’ın güneydoğusundaki Andra Pradesh eyaletinde yer alan Eluru kentinde hafta sonu henüz teşhis edilemeyen bir hastalıktan dolayı 300 kişi hastaneye kaldırıldı.
Yetkililer, hastalığın tespitiyle ilgili inceleme başlattıklarını bildirdi.
Hastaneye başvuranların mide bulantısı, bilinç kaybı ve göz yanmasından şikayetçi oldukları açıklandı.
Hastaneye başvuranlara korona virüs testi yapıldığı ve tamamının negatif çıktığı söylendi..
Eluru Devlet Hastanesi’nden bir yetkili The Indian Express gazetesine yaptığı açıklamada, “Başta çocuklar olmak üzere, kendilerini iyi hissetmediklerini söyleyerek hastaneye gelenler gözlerinde yanma olduğunu belirttikten sonra aniden kusmaya başladı ve bazıları titreyerek krize girdi” dedi.











